Friday, September 4, 2009

I Dag.....

I dag ska pappa in till Linkoeping paa undersoekning....Jag vet inte rikitigt vad det er de ska goera. Pappa vill foerst och fremst att de ska ta ut "peggen" som han har i magen daa han inte anvender den och den er mest till besver. Men lekarna har inte velat ta ut den daa den kanske maaste anvendas igen om naagot tidigt bakslag kom/kommer. Vi faar vel se vad de seger i dag. Sedan antar jag att de ska klemma och undersoeka....?!? Tydligen saa goer de ingen CT/PET scan, de seger att det recker att kenna och om der er naagot misstenkt ja daa goer man en rontgen. Konstigt....ja,jag foerstaar att man kan kenna knoelar osv men om det skulle ha spridit sig, eller er mycket smaa, smaa, knoelar laangt in hur kan man daa ha koll paa dem?!?! Ok, jag vet att rontgen inte er bra att goera allt foer maanga gaanger...men endaa.
Ja,ja vi faar se vad de seger.

Tror ni paa gud???
Jag vet inte, som forskare saa tror jag ju foerstaas inte paa hela den her grejen att gud skapade menniskan och jag tillhoer vel de som aldrig gaar i kyrkan.... men jag tror paa "naagot" antar jag....
Men i gaar kvell saa kneppte jag i alla fall mina hender och bad en boen foer pappa idag, att allt ska vara bra! Vad konstig man er..er det bara jag som goer det i svaara stunder?!? Kenns endaa bettre paa naagot sett.
Kram till er alla

1 comment:

  1. Hörde av pappa att de hade tagit bort "peggen"!
    Bamse-KRAM till dig och resten av familjen!!

    /Anna-Karin

    ReplyDelete